VII edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej!

Tylko do 1 października 2008 r. będą przyjmowane zgłoszenia do kolejnej – siódmej już edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej – największego edukacyjnego projektu w Polsce, poświęconego inwestycjom i giełdzie. Szkolna Internetowa Gra Giełdowa to największy ogólnopolski projekt edukacyjny poświęcony inwestowaniu skierowany do młodzieży ponadgimnazjalnej. Co roku zainteresowanie konkursem wzrasta, a ostatnia edycja przyciągnęła uwagę blisko 20 tys. uczestników. Celem SIGG jest pogłębianie znajomości zarządzania finansami wśród młodych ludzi. Służy temu internetowa platforma edukacyjna, przy pomocy której uczniowie poznają zagadnienia teoretyczne związane z funkcjonowaniem giełdy. Zdobytą wiedzę młodzież wykorzystuje od razu w praktyce. Jest to możliwe dzięki wirtualnemu systemowi transakcyjnemu, pozwalającemu na zainwestowanie 100 000 zł w akcje spółek notowanych na warszawskim parkiecie Zapisy u nauczycielek podstaw przedsiębiorczości. Drużyny, które wezmą udział w grze podstawowej (październik 2008- styczeń 2009), będą miały możliwość dalszej rywalizacji podczas Dogrywki na kontraktach terminowych na WIG20. Wszyscy uczestnicy mogą liczyć na niezapomniane wrażenia, a najlepsi – na atrakcyjne nagrody rzeczowe ufundowane przez organizatorów. Gra podstawowa: 10 października 2008r. – 16 stycznia 2009r. Dogrywka na kontraktach terminowych na WIG20: 2 – 31 marca 2009r. Termin rejestracji upływa 1 października 2008r. Zespoły, które zarejestrują się wcześniej mają możliwość „gry na sucho” – poćwiczenia przed rozpoczęciem punktowanej Gry podstawowej. Pełne zasady Gry, regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej: https://sigg.gpw.com.pl/
Klauzula informacyjna RODO
             

         


„EKO-Sapiens” – ekopracownia w II Liceum Ogólnokształcącym im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku - dofinansowanie w wysokości 95% wartości kosztu całkowitego zadania, czyli 39.300 zł.
Ekopracownia to doskonale wyposażone laboratorium do eksperymentów chemicznych, fizycznych i biologicznych. Uczniowie w małych grupach, przy ośmiu stanowiskach, mogą samodzielnie przeprowadzać doświadczenia. Zakres przeprowadzanych doświadczeń zwiększy dygestorium. Dotacja z WFOŚiGW w Łodzi pozwoliła również na zakup tablicy interaktywnej, projektora, wizualizera oraz komputera i aparatu fotograficznego.

        Klauzula informacyjna RODO