II LO PONOWNIE SREBRNĄ SZKOŁĄ!

Pierwsza ważna decyzja, dotycząca przyszłości młodego człowieka, zapada w chwili, kiedy wybiera on szkołę średnią. Dobra szkoła to taka, która zapewnia doskonały start w dorosłe życie, oferuje kształcenie na najwyższym poziomie, gwarantując przy tym doskonały wynik uzyskany podczas egzaminu maturalnego. Właśnie ukazał się jeden z najbardziej oczekiwanych rankingów „Perspektywy” 2019. Jego żelazne i przejrzyste kryteria sprawiają, że jest on wiarygodny i stanowi rzetelną podpowiedź przy wyborze szkoły. Jak w tym roku wypadło nasze liceum? Mamy powody do dumy. Srebrny Znak Jakości By wyróżnić tych najlepszych, Kapituła Ogólnopolskiego Rankingu, w skład której wchodzą wybitni przedstawiciele świata nauki i uczelni wyższych, przyznaje specjalne odznaczenia: złotą, srebrną i brązową tarczę.
Miło nam poinformować, że w tym roku II Liceum Ogólnokształcące, jako jedyna szkoła w powiecie radomszczańskim, zostało uhonorowane srebrnym znakiem jakości! W praktyce oznacza to, że oferujemy kształcenie na najwyższym poziomie, co znajduje swoje odzwierciedlenie w świetnych wynikach egzaminu maturalnego, a także w rekrutacji na uczelnie wyższe. Nie mamy sobie równych! W powiecie radomszczańskim jedynie nasza szkoła posiada tarczę SREBRNEJ SZKOŁY! Jesteśmy 21. Najlepszym Liceum w województwie łódzkim!
Nauka w Baczyńskim to nie tylko żmudne godziny spędzone w ławce nad książkami. To styl życia, który daje szansę każdemu młodemu człowiekowi szlifowania własnych zdolności i odkrywania nowych pasji. Nie bez powodu zostaliśmy przecież odznaczeni, a od kilku lat wskaźnik Edukacyjnej Wartości Dodanej jednoznacznie potwierdza, że jesteśmy szkołą sukcesu!
Ranking: www licea.perspektywy.pl
Klauzula informacyjna RODO
             

         


„EKO-Sapiens” – ekopracownia w II Liceum Ogólnokształcącym im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku - dofinansowanie w wysokości 95% wartości kosztu całkowitego zadania, czyli 39.300 zł.
Ekopracownia to doskonale wyposażone laboratorium do eksperymentów chemicznych, fizycznych i biologicznych. Uczniowie w małych grupach, przy ośmiu stanowiskach, mogą samodzielnie przeprowadzać doświadczenia. Zakres przeprowadzanych doświadczeń zwiększy dygestorium. Dotacja z WFOŚiGW w Łodzi pozwoliła również na zakup tablicy interaktywnej, projektora, wizualizera oraz komputera i aparatu fotograficznego.

        Klauzula informacyjna RODO