Informacja o działalności II Liceum Ogólnokształcącego im. K. K. Baczyńskiego w Radomsku w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo
Gdzie się znajdujemy?
II Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego znajduje się przy ul. Bugaj 3 w Radomsku. Do budynku prowadzi jedno wejście główne od strony parkingu.
Czym zajmuje się szkoła?
Jesteśmy szkoła publiczną, ponadpodstawową.
Nauka w szkole jest bezpłatna.
Dyrektorem szkoły jest Pani Anna Krzyszkowska-Cudak.
Zastępcą jest Pani Urszula Andrulewicz.
Kontakt z pracownikami szkoły
Zapraszamy do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
Można tutaj:
- złożyć dokumenty w celu przyjęcia do szkoły,
- uzyskać zaświadczenie o uczęszczaniu ucznia do naszej szkoły,
- uzyskać informacje.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 44 683 26 53.
Możesz też wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Możesz również napisać pismo i wysłać je na adres:
II Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego
ul. Bugaj 3
97-500 Radomsko
Do budynków szkoły można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Jeśli jesteś osobą słabosłyszącą lub głuchoniemą
Gdy jesteś zainteresowany pomocą tłumacza migowego prosimy, by zgłosić potrzebę skorzystania z pomocy w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w szkole.
Prosimy również o wskazywanie sprawy, którą chcecie Państwo załatwić w celu ułatwienia i przyśpieszenia jej załatwienia.
Informujemy, że osoby niesłyszące mogą również kontaktować się ze szkołą poprzez przesłanie wiadomości e-mail pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Toalety dla osób niepełnosprawnych
W budynkach szkoły nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Jeśli przyjedziesz do nas autem
Przed wejściem do budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.